نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد
سرخط خبرها

نکونام مرد اول نظرسنجی‌ها| بالاتر از کارو و منصوریان

  • کد خبر: ۱۶۸۹۶۳
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
  • ۱
نکونام مرد اول نظرسنجی‌ها| بالاتر از کارو و منصوریان
هواداران استقلال به شدت تمایل دارند جواد نکونام سکان هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مدیران باشگاه استقلال هنوز با گزینه مربیگری این تیم به توافق نهایی نرسیده‌اند و منتظرروز‌های آینده نشسته‌اند. حضور خوان کاروی اسپانیایی برای دیدن امکانات باشگاه استقلال و همچنین انجام مذاکرات اولیه کار انتخاب سرمربی استقلال را به درازا کشانده است. هرچند که همچنان فرصت و زمان کافی برای مدیران باشگاه استقلال وجود دارد تا سرمربی این تیم را با ارزیابی‌های دقیق انتخاب کنند، اما هنوز هیچ نشانه‌ای دال برنزدیک شدن مدیران استقلال به گزینه مورد نظر دیده نمی‌شود. این موضوع برمی‌گردد به تعداد گزینه‌هایی که از سوی باشگاه استقلال معرفی شده است.

علاوه بر سرمربی اسپانیایی که کارنامه درخشانی در فوتبال ندارد و حتی در آسیا نیز از او به عنوان یک مربی موفق یاد نمی‌شود، جواد نکونام، علیرضا منصوریان، ساکت الهامی و درنهایت محمد ربیعی نیز در بین گزینه‌های مربیگری استقلال دیده می‌شوند. در میان این اسامی هواداران استقلال گرایش قابل توجهی به نکونام دارند. شاید اگر مدیران استقلال می‌توانستند در این برهه فرهاد مجیدی را راضی به حضور در استقلال کنند، به طور قطع رای حداکثری به این مربی تعلق می‌گرفت، اما درهرحال وقتی مجیدی خودش برای حضور در استقلال تمایل نشان نمی‌دهد، مدیران این باشگاه هم ناچارند سراغ دیگر گزینه‌ها بروند.

جالب اینکه نکونام با وجود اینکه یک فصل و نیم در باشگاه استقلال بازی کرده نسبت به دیگر گزینه‌ها از اقبال بالاتری برخوردار است. حتی بیشتر از علیرضا منصوریان! یادمان نمی‌رود که منصوریان روزگاری یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شد، اما ناکامی‌های او سبب شده به شدت از درجه محبوبیت او کاسته شود و حتی به نقطه‌ای برسد که نکونام با اندک زمانی بازی در استقلال از او پیشی بگیرد و به مرد اول این روز‌های هواداران تبدیل شود.

با توجه به اینکه گرایش هواداران استقلال به نکونام بیشتر است باید دید مدیران این باشگاه در راستا جذب او چه اقداماتی انجام می‌دهند و آیا راضی می‌شوند این مربی را بدون لحاظ کردن برخی مناسبات و تشریفات به عنوان سرمربی استقلال برگزینند یا خیر؟!

البته در روز‌های آتی قرار است مربی اسپانیایی به ایران سفر کند و امکانات باشگاه استقلال را ببیند. اگر درنهایت با این مربی توافق نشود مدیران این باشگاه باید فی الفور سراغ نکونام بروند و او را به عنوان سرمربی برگزینند.

متاسفانه درماجرای انتخاب نکونام به عنوان سرمربی استقلال برخی رابطان ذهن این گزینه را به شدت تحت تاثیرقرار داده‌اند وبعید است با حضور این افراد نکونام سرمربیگری استقلال را به عهده بگیرد. درواقع اگر عزم مدیران استقلال برای جذب نکونام جدی است باید این افراد را از باشگاه خارج کنند تا این مربی برای حضور در استقلال از خود رغبت نشان دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
0
0
نکو نام فقط
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->